torsdag den 23. februar 2017

Pause med strikningen

Jeg har desværre måtte holde pause med at strikke siden jul fordi jeg har haft problemer med min albue.

Jeg har prøvet med akupunkturbehandlinger, men det har ikke hjulpet, så jeg har til sidst måtte ty til at gå til læge og har nu fået en blokade med binyrebarkhormon så nu håber jeg at det hjælper.

Jeg har jo snydt ind imellem for jeg har virkelig savnet at strikke, men har også mærket det i armen med det samme, så nu skal jeg holde helt pause i 3 uger og så må jeg i - følge lægen - godt strikke lidt bare det ikke er maraton agtigt.

Jeg håber virkelig, at det hjælper, så jeg kan komme igang igen for kors, hvor jeg savner det.

Men jeg har fået læst en masse og det er jo også en god ting. Jeg har igennem mange år købt bøger uden at nå at få dem læst så jeg har 5 hylder med ulæste bøger og er så startet fra en ende af og har foreløbig fået læst disse og de er bestemt alle værd at læse.

Jeg har lagt en beskrivelse af dem på min hjemmeside http://lisjohansen.mono.net








1 kommentar: